دیدنی های ترکیه
نوشته شده توسط : suzi

 

 منطقه گومبت ترکیه واقع در 2 کیلومتری از شهر بدروم ترکیه  است و بخشی از بدروم به حساب می آید . این منطقه همیشه پر است از توریست و گزینه ای برای افرادی است که از سرگرمی های شهر بدروم خسته شده اند و به دنبال هیجانات جدیدی هستند و قطعا برای شما گردشگران تور ترکیه 94 نیز جذابیت فوق العاده ای خواهد داشت . رستوران های هندیف مکزیکی و چینی و کافه های گومبت همیشه شلوغ و پر شور هستند و بزرگترین و زیباترین هتل ها نیر در گومبت قرار دارند . گردشگران تور ترکیه خانواده ها و فرزندانشان می توانند از ساحل کم عمق و سرگرمی های آبی گومبت استفاده کنند و لذت ببرند.

 

 

 مراکز تفریحی بدروم ترکیه

بدروم یکی از بهترین شهرهای تفریحی ساحل دریای اژه نیز هست همچنین شبهای بودروم جذابیتی زیبا دارد که منحصر به فرد است در خیابان جمهوریت از میدان اسکله کازینوها، میخانه ها و دیسکوهای فراوان وجود دارند که برای همه گروههای سنی و گردشگران تور ترکیه تفریحات جذابی است این شهر بدروم مرکز کشتیهای تفریحی نیز هست و شامل ساخت و ساز و بهره برداری است.

 

 از این جاذبه های گردشگری تور ترکیه و دیدنی های ازمیر ترکیه میدان کناک میباشد . این میدان به خاطر برج ساعت خود در ازمیر ترکیه بسیار معروف است . این ساعت یکی از نمادهای شهر ازمیر ترکیه میباشد . این برج هدیه ای از طرف سلطان عبدالحمید بوده است که در سال ۱۹۰۱ به سبک اواخر دوره عثمانی بنا شده است و به بسیار پر نقش و نگار تزیین شده . در کنار این میدان مسجد کناک و بازار کمرالتی ازمیر ترکیه واقع شده است .

 





:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های ترکیه, اماکن دیدنی ترکیه, جاذبه های گردشگری ترکیه, بهترین مکان های دیدنی ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: